نصیحت استاد
تاريخ : دو شنبه 9 تير 1393برچسب:, | 1:7 | نویسنده : فاطمه میرزایی

بسمه تعالی

بیاییم در زندگی

مخلصانه فکر کنیم

منصغانه حرف بزنیم

صادقانه عمل کنیم

با همدیگر مهربان باشیم

قدر همدیگر را بدانیم...

این جمله رو استاد عزیزم اقای حنایی در تاریخ۹۱/۳/۱۱قبل از کنکور ۹۱یعنی قبل از ورود به دانشگاه به ما یاد دادند.

  دوستان عزیز قشنگ ترین نصیحتی که تا حالا به شما شده چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

قریب
ساعت22:21---12 تير 1393
بزرگترین نصیحتی که پدرم به من گفت این بود که:برای زندگی فکر کن ولی غصه نخور

نوعپرست
ساعت15:04---11 تير 1393
آخرین بار که کسی منو نصیحت کرد خانم مودی بود بهم میگه دلیل اومدنت به دانشگاه غیر از این بوده که تو این رشته به جایی برسی و خونوادت ازت راضی باشن پس بشین درستو بخون تا با نمرات بالاتر قبول بشی خیلی تکونم داد ...
ایشالله ببینم ترم چهار میتونم تغییر کنم یا نه...
پاسخ:ایشاا... منم همین قصدو دارم واقعا این ترم خدا خدا میکردم مشروط نشم


ثابتی
ساعت19:59---10 تير 1393
همیشه پدرم میگه تا وقتی که پدربزرگ نشی کوچیکی!
گرچه درکش واسم سخته


فرحناز
ساعت22:41---9 تير 1393
نکات پندآموزی که پدربزرگ عزیزم سال82توی دفترخاطراتم نوشت وازم خواست همیشه اونارو آویزه گوشم کنم...درسخت ترین شرایط زندگیم اولین اسمی که به زبون میارم وازش کمک میخوام خداباشه...به پدرومادرم نیکی کنم ودرهمه حال بااحترام برخورد کنم که باعث هرسعادت وخیری توزندگیم میشه...بادوستان خوب نشست وبرخاست کنم که دوستان خوب مایه رستگاری ودوستان بد مایه ضلالت وگمراهی خواهندبود(همنشین تواز توبه باید***تا تو راعقل ودین بیفزاید///بابدان یارگشت همسرلوط***خاندان نبوتش گم شد)...درامرتحصیل کوشاباشم وبه شاگردبودن خودم افتخارکنم(هرآن کو به شاگردی شادگردد***بودروزی که استادگردد)
پاسخ:فرح جونم دم پدر بزرگت گرم


مجله پزشکی مادر
ساعت12:08---9 تير 1393
سلام از لینکی که به مجله پزشکی مادر داده اید بسیار ممنونیم. فقط یه خواهش داریم . هرچند زحمته اما محبت کنید آدرس سایت رو از 3-m.ir به www.ir-med.com تغییر دهید.
ضمنا خوشحال میشیم چنانچه مطلب و مقاله ای در زمینه پزشکی و بهداشت داشته باشید برامون ارسال کنید تا به نام خودتون در سایت قرار بگیره.
بازم تشکر.
پاسخ:سعیمو میکنم،خواهش....


aboss
ساعت10:31---9 تير 1393
اول دبیرستان دوستی به نام علی صلواتی داشتم..... نصیحتی بهم کرد این بود که هیچ وقت زود قضاوت نکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دانلود بازی فیلم نرم افزار